دنبال کننده ها

با پشتیبانی Blogger.

postheadericon شرکت در شعبده انتخاباتی مجلس نهم اوج اصلاح طلبی محمد خاتمی-علیرضا یعقوبی

سایت داخلی "عصر ایران" خبر از رای دادن سید محمد خاتمی رئیس جمهور پیشین جمهوری اسلامی در انتخابات مجلس دوره نهم در شهر دماوند داد. نگارنده در ابتدا خبر را جعلی برای کشاندن مردم به پای صندوق های خالی از رای از سوی رژیم حاضر قلمداد کردم اما در ادامه یکی از وابستگان به خاتمی در گفتگوئی با بخش فارسی بی بی سی حضور او را پای صندوقهای رای در شهر دماوند تائید کرد و دیگر جای هیچ شک و شبهه ای برای مدعیان دروغین خواندن خبر سایت "عصر ایران" باقی نگذاشت.


برای ایرانیان آگاه از پیشاپیش روشن بود که حضور سید محمد خاتمی در منصب ریاست جمهوری رژیم حاضر نه در جهت اصلاح امور بلکه رهاندن این رژیم از سقوط محتوم بوده است. برای هیچ ایرانی آزاده ای جای انکار نیست که ناپیگیری و سازش خاتمی با جناح به اصطلاح اصولگرای حاکم تحفه محمود احمدی نژاد را برای ملت ایران به ارمغان آورد. هر اصلاح طلب صادقی امروز باید از خود بپرسد که در چه زمان و مقطعی خاتمی از همراهی با جریان سرکوبگر حاکم سر باز زده است؟. هنوز سرکوب قیام دانشجوئی 18 تیرماه سال 78 و همراهی خاتمی با سرکوبگران و راه اندازی تظاهرات وحدت و حمایت از ولی فقیه جنایتکار از خاطره ها محو نگشته است. همگان کشته شدن صدها ایرانی را که تنها شعارشان "رای من کو؟" بود را بعد از شعبده انتخاباتی ریاست جمهوری دو سال گذشته را بیاد دارند. هم اکنون صدها نفر از همفکران خاتمی که در رابطه با همان انتخابات دستگیر شدند در زندان بسر می برند. این اصلاح طلب دروغین حتی به حداقل های اعلام شده از سوی خود یعنی آزادی زندانیان سیاسی و رفع حصر از رهبران جنبش سبز هم وفادار باقی نماند و مطمئنا با روی خجل از ولی فقیه جنایتکار با وقاحت هر چه تمامتر پای صندوق های رای آنهم در شهرستان دورافتاده ای که اصلا مقیم آنجا نمی باشد حاضر شد تا بدینوسیله و شرمساری خود را به محضر ولی فقیه جنایتکار و بقول خود "رهبر عزیز" اعلام دارد و اسم را در جمع "خواص" صاحب "بصیرت" مورد ادعای رهبر به ثبت رساند.


دوستان و هموطنانی که همواره از موضع عناد با افشاگریهای سازمانها و جریانهای ملی و انقلابی علیه خاتمی و سازشکاری و خدمت او به جنایتکاران حاکم و در راس همه به ولی فقیه جنایتکار برخورد می کردند امروز حتی بخاطر صدها شهیدی که دو سال خونشان بناحق بدستور مستقیم ولی فقیه جنایتکار بر زمین ریخته شد باید در برابر خیانهتای محمد خاتمی علیه عالیترین منافع ملت ایران یعنی آزادی و حاکمیت ملی که از طریق رای آزاد و مستقیم و مخفی مردم ایران می گذرد قاطعانه اعلام موضع کنند و این فرد را برای همیشه از صفوف خود برانند. و بدانند که او نه "یارشاطر" اصلاح طلبی و تغییر و تحول در مسیر احیای حقوق ملت بلکه همراه و مونس ولی فقیه ارتجاع در سرکوب هر چه بیشتر ملت ایران می باشد. آو "بارخاطر" حتی جنبش اصلاح طلبی و لکه ننگنی بر دامن آن است.


ما ایرانیان وطن دوست بدنه جنبش سبز را بخشی تفکیک ناپذیر از ملت ایران و در مسیر احیای حاکمیت ملی و رسیدن به آرمان استقلال و آزادی می دانیم اما بنا به تجارب تاریخی و شناختی که از سران جنبش اصلاح طلبی داریم نمی توانیم به آنها اعتماد کنیم. اگر از ما بینه و شاهد می خواهید بعینه و مشهود "سید محمد خاتمی" را به شما معرفی می کنیم. الا اینکه در مقابل او موضعگیری نموده و او را برای همیشه از درون جنبش خود پاکسازی و طرد نمائید. 


هموطنان آزاده و آگاه خیانت آشکار محمد خاتمی به رای و نظر شما تائیدی است بر صحت مواضع مقاومت ظفر نمون مردم ایران. باید بر آن نظر و اراده ای درود فرستاد که هیچگاه فریب ژستهای عوامفریبانه خاتمی را نخورد و او را همواره بخشی تفکیک ناپذیر از استبداد مذهبی حاکم بر ایران و بعنوان منجی آن در سراشیب سرنگونی بر شمرد. 


در مقابل بدنه مردمی جنبش سبز راهی جز همراهی و همدلی با دیگر مبارزان و مجاهدان راه آزادی و حاکمیت مردمی نیست. تاریخ هیچگاه اشتباه دوباره ما را در شناخت دوست و دشمن ملت ایران نخواهد بخشید. تردیدها را کنار گذاشته و به پیشتاز انقلابی در مسیر آزادی و حاکمیت ملی که دقیقا امروز از کانال سرنگونی تمام عیار رژیم حاکم می گذرد بپیوندیم و اطمینان داشته باشیم که تنها راه فلاح و رستگاری فردی و اجتماعی همه ما همانا اتحاد یکپارچه در مسیر تحقق آرمانهای سرداران ملی ایران از صدر مشروطه تا امروز در مسیر براندازی رژیم فاشیسم مذهبی حاکم با تمامی جناح ها و باندهای آن می باشد.

About Me

گُل فروش خيابان
مشاهده نمایه کامل من