دنبال کننده ها

با پشتیبانی Blogger.

postheadericon واکنشهای هراس‌آلود دیکتاتوری آخوندی نسبت به پیامدهای عملیات ناکام تروریستی رژیم

در ادامه واکنشهای هراس‌آلود دیکتاتوری آخوندی نسبت به پیامدهای عملیات ناکام تروریستی رژيم، پاسدار سلامی، جانشین سرکرده سپاه پاسداران، مدعی شد: «این‌گونه اتهامات در شرایط کنونی با هدف تفرقه‌افکنی بین شیعه و سنی و ایجاد گسست بین جهان اسلام و کشورهای اسلامی و متأثر از ناتوانی آمریکا در خروج از بحرانی است که موج بیداری اسلامی در خاورمیانه برای آنها ایجاد کرده است» (خبرگزاري پاسداران، فارس، 20مهر).

خزاعی، سفیر دیکتاتوری تروریستی رژیم در سازمان ملل، نیز بار دیگر واکنش آمریکا و جهان را در قبال عملیات ناکام تروریستی رژیم، خطرناک توصیف کرد و گفت: «این دروغ بزرگ در متهم‌کردن ایران به اقدام برای ترور سفیر کشوری اسلامی و همسایه در واشنگتن، توسط جنگ‌افروزانی که فضا را برای ایجاد رعب‌ووحشت در ذهن مردم مسموم می‌کنند، درست شده است» (21مهر، خبرگزاری حكومتي مهر).

آخوند خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین نظام نیز گفت: «مسائل و بحث و گفتگوها و نقد و انتقادهایی که در درون ما هست امری است داخلی و نمی‌تواند و نباید دستاویز توجیه دخالت بیگانگان در امور داخلی شود. مواضع و رفتارها و گفتارها به‌خصوص از سوی مسئولان نیز باید به‌گونه‌یی باشد که بهانه‌یی به دست قدرتها و جریانهای بیرونی که مصالح ملی و امنیت و تمامیت ارضی ما را هدف قرار داده‌اند، ندهد».
آخوند خاتمی بار دیگر، بر وفاداری خود به نظام ولایت فقیه تأکید کرد و افزود: « برای کسانی که به اصل انقلاب و مصالح ملی می‌اندیشند... هرگونه برخورد خشن و خصمانه با ایران مطرود است و همگان باید در مقابل آن بایستند» (سايت حكومتي آینده نیوز، 20مهر).

در همین حال، خبرگزاری وابسته به سپاه پاسداران نوشت: «وکیل ”منصور ارباب‌سیار“ که به اتهام توطئه برای ترور سفیر عربستان سعودی در واشنگتن دستگیر شده است، اعلام کرد: ارباب سیار هنگامی که رسماً علیه وی در دادگاه اعلام جرم شود، خود را بی‌گناه معرفی خواهد کرد» (فارس، 20مهر).

About Me

گُل فروش خيابان
مشاهده نمایه کامل من