دنبال کننده ها

با پشتیبانی Blogger.
اعتراف به شکست طرح ارتجاعی صدور انقلاب توسط دبیر مجمع تشخیص مصلحت آخوندها


پاسدار محسن رضایی
 پاسدار محسن رضایی

 به گزارش خبرگزاری حکومتی فارس در ۱۴ مهر ماه
 ۱۳۹۰ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت که سالها به‌عنوان یک سر پاسدار جنایتکار در اجرای احکام خمینی و خامنه‌ای برای صدور انقلاب؛ از جمله در جنگ ضدمیهنی خمینی با عراق، بسیاری از امکانات و سرمایه‌های انسانی و مالی کشور ما را به باد فنا داد، در یک سخنرانی برای به‌اصطلاح دانشجویان دانشگاه آزاد اراک به‌وضوح به شکست این طرح ضدانسانی اعتراف کرد و گفت: ما به‌دنبال امپراتوری در دنیا نیستیم، اما می‌توانیم نفوذ معنوی و فرهنگی خود را گسترش دهیم. سرپاسدار جنایتکار ادعا کرد که رژیم آخوندی باید از شرایط منطقه استفاده کرده و نفوذ معنوی خود را در منطقه گسترش دهد. اما نتوانست شکست جمهوری آخوندی را به‌خصوص در زمینه‌های اقتصادی و علمی کتمان کند و با حسرت از این واقعیت گفت:
بدون شک ما زمانی می‌توانیم از این فرصت‌ها استفاده کنیم که پیشرفت علمی، فرهنگی اقتصادی داشته باشیم، ما اگر از این موج ایستادگی نتوانیم بهره‌برداری کنیم نتیجه‌اش این می‌شود که این موج بعد از ۱۰سال از بین می‌رود و ما هنوز استفاده نکرده‌ایم.
سرپاسدار ابله با سوزوگداز از شکست ایدئولوژی ولایت فقیه گفت:
بهره‌برداری از این فرصت‌ها نیازمند یک تحول بزرگ است و لازمه این بهره‌ برداری که به نفوذ اسلام و ایران در منطقه کشیده شد، داشتن یک پشتوانه قوی و محکم است. سؤال این‌جاست که آیا با این اقتصاد می‌توانیم؟ ما هنوز تورم و بیکاری را بعد از ۴۰سال حل نکرده‌ایم، آیا با این سیستم بانکی می‌توانیم حمایت جدی کنیم.
جالبترین دریافت از سخنان این جنایتکار ابله این است که هنوز بعد از به قول خودش ۴۰سال نتوانسته بفهمد که ریشه همه‌ی این دزدیها و جنایتها و ناکامی‌ها و بدبختی‌هایی که بر سر کشور و مردم ایران آورده‌اند در ایدئولوژی به غایت دیکتاتوری و سرکوبگرایانه ولایت مطلقه یک آخوند به نام فقیه است. وگرنه، نه ابلهی مثل او فرمانده سپاه پاسداران و سپس دبیر شورای تشخیص مصلحت نظام می‌شد و نه گوساله‌ای مثل احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور و نه این اختلاسهای نجومی در کشور اتفاق می‌افتاد که حاصلش فقر و گرسنگی فرزندان بی‌گناه ایران‌زمین بوده است.

About Me

گُل فروش خيابان
مشاهده نمایه کامل من